دستگاه بدنسازی

تولید و فروش و خرید دستگاه بدنسازی

دستگاه بدنسازی

تولید و فروش و خرید دستگاه بدنسازی

ترکیبی از یک تمرین خرید دستگاه بدنسازی

Supersets

superset ترکیبی از یک تمرین خرید دستگاه بدنسازی است که درست بعد از دیگری انجام می‌شود و در بین آن‌ها قرار ندارد. دو راه برای اجرای یک superset وجود دارد.

اولین راه این است که دو تمرین برای همان گروه ماهیچه انجام دهید (مانند تکنیک پیش از خستگی). اشکال این روش این است که شما به اندازه معمول در تمرین دوم قوی نخواهید بود. دومین و بهترین راه برای superset با جفت کردن گروه‌های ماهیچه‌ای مخالف، گروه‌های مخالف مانند قفسه‌سینه، Back &، thighs & hamstrings، Biceps & Triceps، Front Delts &، Abs علیا و Abs پایین می‌باشد. دستگاه بدنسازی  هنگام جفت کردن تمرینات رزمی، هیچ نقطه ضعفی در قدرت وجود ندارد. در واقع، گاهی اوقات نیروی ما به خاطر این واقعیت بالا می‌رود که خون در گروه ماهیچه‌های مقابل به شما کمک می‌کند که دیگری را انجام دهید. به عنوان مثال، اگر شما موهای خود را با پسوندهای سه سر باز کنید، خون در عضلات دو سر بازو به شما کمک می‌کند وزن بیشتری را در عضله سه سر انجام دهید.

 

مزایا: این تکنیک نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که کار بیشتری  تجهیزات بدنسازی را در مدت‌زمان کوتاه‌تر انجام دهید، اما همچنین یک پمپ باور نکردنی ایجاد


می‌کند (به خصوص وقتی که شما تمرینات antagonistic را انجام می‌دهید)و به سوزاندن چربی با بالا بردن ضربان قلب به منطقه سوختگی چربی کمک می‌کند (که شرایط

عروقی و عروقی شما را بهبود می‌بخشد). در نهایت، شما می‌توانید همیشه از این تکنیک استفاده کنید.




معایب: اگر شما در وضعیت قلبی و عروقی ضعیف هستید، قادر نخواهید بود به اندازه کافی از وزن خود استفاده کنید و یا خودتان را به اندازه کافی محکم فشار دهید تا رشد ماهیچه را به دست آورید. لوازم بدنسازی

۸. مجموعه‌های سه تایی

سه تمرین پس از دیگری بدون استراحت انجام شد. این می‌تواند یا ورزش برای بخش‌های مختلف بدن و یا ورزش برای قسمت‌های مختلف بدن باشد.

 

مزایا: مانند supersets، مجموعه‌های سه‌جانبه به شما یک پمپ باور نکردنی و توانایی رسیدن به مقدار زیادی کار در مدت‌زمان محدود می‌دهد. شکم تری نیز به شما کمک می‌کند که منافع و منافع شدید و عروقی را افزایش دهید. در نهایت، شما می‌توانید از سه دستگاه در تمام مدت بدون تاثیر مضر بر روی آموزش خود استفاده کنید.

معایب: فرد با سلامت قلبی عروقی ضعیف قادر نخواهد بود به اندازه کافی از وزن کافی استفاده کند و یا خود را به اندازه کافی سخت فشار دهد تا رشد ماهیچه را استخراج کند.

۹. مجموعه‌های غول‌پیکر

مجموعه‌های غول‌پیکر چهار یا چند تمرین هستند که یکی پس از دیگری بدون استراحت بین مجموعه‌ها انجام می‌شود. دوباره، دو روش برای اجرای این کار وجود دارد. شما می‌توانید از چهار تمرین برای یک گروه ماهیچه‌ها و یا تمرین‌های مختلف همانطور که قبلا توضیح داده بودیم استفاده کنید.

 

مجموعه‌های غول‌پیکر مزایا و معایب مشابهی را به عنوان supersets و سه مجموعه دارند. ما فکر می‌کنیم این مجموعه‌های عظیم واقعا برای کار کردن با Abs خوب هستند. bodybuilders می‌تواند روتین زیر را برای Abs با استفاده از مجموعه‌های غول‌پیکر انجام دهد:

 

فراز و نشیب‌های بنشینید (بالا رفتن)تنها تا زمانی که یک زاویه ۳۰ درجه بین بالاتنه تان و زمین ایجاد کنید)۳ - ۴ سری x ۲۵ - ۲۵ ست (بدون استراحت)

پا Raises ۳ - ۴ ست ۲۵ - ۲۵ ست (بدون استراحت)

Crunches ۳ - ۴ ست ۲۵ - ۲۵ ست (بدون استراحت)

Ins مفصل زانو - ۴ سری x ۲۵ - ۲۵ ست (استراحت ۱ دقیقه‌ای)



دستگاه بدنسای

خرید دستگاه بدنسازی

فروش دستگاه بدنسازی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.